Gunde är halt

Skit med. Igår stötte han på promenaden men på kvällen så var han riktigt halt. Vänster fram. Verkar vara en tå/klo som gör ont. Den grabben visar inte mycket när något gör ont och det är ju lite hopplöst ibland när man försöker leta varifrån det onda kommer. En liten ryckning i bakbenet och en snabb slick runt munnen när vi pillade och hade oss gjorde att vi kom fram till att det måste vara en tå för vi har klämt och känt som idioter på hans stackars vänsterben.
 
Alltså har denna söndag varit riktigt jäkla urtråkig tycker Gunde. Gaston är nöjd som tusan. Fått gå alla långsvängar själv utan att ha den där Gunde hängande efter sig. Gunde har gått korta koppelpromenader. Inte riktigt hans stil. Skitsurt för jag vill träna och det går ju inte. Det blir vila imorgon med. Dubbelsuck.
 
Det här kan man ju träna sa Gunde

Mmmm, men hur kul är det med belöningen då? Stå still och håll bollen lugnt i munnen. Skulle nog funka så där tror jag så nix, ingen träning har det blivit idag punkt slut.
 
Jag tänkte att HV kunde muntra upp stämningen lite men icke. Trots tappra försök så ville det sig inte alls för våra HV-grabbar. Nåja, vad är väl en bal på slottet? Fast det hade varit jäkligt kul om det blivit en hemmamatch till, det hade det!
 
Nu ska jag deppa i soffan.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Krya på sej Herr Gunde <3

2014-03-24 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0