En riktig skitdag som slutade så bra!

Tänk att ett möte med en del människor kan förstöra en hel jäkla dag. Det retar ihjäl mig att jag ens bryr mig. Både lite ledsen och arg så kollade jag av min telefon innan jag åkte från jobbet och då fanns det ett meddelande i mobilsvar. Jag skulle ringa en blomsterbutik. Jag hade fått blommor. Tror ni jag var nyfiken?

Jag blev så himla glad, TACK goa Agneta och Bengt (Duckstreams)! Jag är glad att ni sålde grabben till mig. Tänk vad mycket jag har lärt mig sen jag träffade honom både inom jakt- och bruksvärlden. För att inte tala om vårdhundsvärlden. Shit, vilken kille han är. Snacka om on/off-knapp. De som ser honom bland de äldre, lugn och cool, kan nog inte riktigt förstå hur han är när han är i sina andra världar. Full fräs!


Märkligt hur en blombukett kan göra en på så himla mycket bättre humör. Varför hänga upp sig på personliga påhopp när det finns så jättemycket trevliga saker att hänga upp sig på, typ trevliga uppfödare :)

Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken fin överraskning och precis när man behöver påminnas om alla fina människor som finns. Man får försöka blunda för de andra även om det inte är så lätt!

2012-05-30 @ 23:17:28
Postat av: Bittan

Du & Gaston är värda massor av blommor & vin för allt jobb det innebär att nå det erftertraktade Ch!!

Tack för en helt fantastiskt helg tillsammans :-)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2012-06-01 @ 20:35:49
URL: http://www-bez-amis.se
Postat av: Helena

Åååå, visst är det fantastiskt med blommor och visad uppskattning! Goa uppfödare du har, båda två, mycket värt. Här hemma är vi så glada för Er skull :) Kram från oss

2012-06-02 @ 20:07:02
URL: http://www.helenashundliv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0