Två nöjda grabbar och en grymt trött matte...

Gunde fick ett fältspår och det gick skitbra. Var lite orolig eftersom det var fruset när spåret blev lagt och sen tittade solen fram och jag riktigt såg hur doftpartiklarna ångade bort men jag hade fel. Gunde fixade det.

Poppy hade också fältspår och det gick fint det med. Knuffa och Gaston var i skogen med sina spår och de rutinerade jyckarna gjorde sitt jobb.

Uppletandet gick bra idag förutom att alla hundarna hade grymt svårt med ena hörnet. Lite märkligt när alla hundar beter sig typ likadant. Hm.

Efter spår och uppletande var det bara att kasta i sig mat och sen full fräs till Tipshallen och kolla på Myran som spelade träningsmatch. De mötte ett div 1 lag och det gjorde de med glans. Fick stryk med 1 mål men jag tyckte de spelade kalasbra. Få se vad det står i JP imorgon.

Gaston har börjat droppa inne igen och allt tyder på ny urinvägsinfektion. Har beställt tid i veckan för att förhoppningsvis få svaret att jag har fel.

Gunde ska till goa, härliga dagmatte/husse imorgon och sen får han åka hem. Gaston jobbar först på eftermiddagen sen drar han och jag till Häggeberg för lydnadsträning. Gunde han får tassa med på tisdag när det är dags för kurs igen. Hur ända in i baljan kan det redan ha gått fjorton dagar???

Nu ligger jag i soffan som en riktig padda - så himla trött. Ska nog blunda lite tror jag.

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Du är både go & omtänksam du I-M. När msn minst anar det så ringer telefonen lr så kommer det ett sms där du "bara" undrar hur jag mår m.m jag blir alltid lika glad & rörd av detta och du ska bara veta hur mkt det betyder!!



Kramar

Fia & Siri

2012-02-28 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0