Igår var det ett riktigt mörker... idag ser jag gryningen :)

Jäpp, inte alltid man blir totalt däckad av en sketen förkylning men shit, igår låg jag hela dagen som en säck potatis i soffan. Helt sjukt (he, he, he). Det var host, snor och en hejdundrande huvudvärk. Idag känns det betydligt bättre. Detta får mig att tro att sömn i typ 36 timmar gör susen.

Lite surt att missa lydnadsträningen igår. Gaston och jag behöver den. Vi har kommit med på två tävlingar samma helg. Hm...

Ikväll missar Gunde och jag brukskursen och den behöver vi med. Där känner jag dock ingen panik för Gunde är inte klar för någon tävling än. Just nu måste den grabben landa i sin egen kropp innan vi ska ens tänka tanken på tävling. Herre gud säger jag bara. Jag går ner i källaren, kommer upp med en tvättkorg i famnen och Gunde är fullständigt övertygad om att ett UFO landat i hans hem. Tack för den du Gunde Svahn!

Så här kul har vi det!

Hej svejs från sjuk-soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0