Nix det gick inte!

Värsta jäkla megastrul i upptagsrutan och dessutom bakspår. Då har vi ju givetvis ALLA pinnar med oss hem. Uppletanderutan blev 4 skick och med sig hade han 4 föremål. Igår inget tugg idag TUGG!!! En grej ville han inte ens komma in med. Det har ALDRIG hänt på tävling.

Vi var med till skallet på lydnaden sen bröt jag. Ett hyfsat fritt följ, följt av en mindre bra inkallning, katastrofkryp och en hund som knappt fick ur sig ett ljud på skall.

Gaston vill inte lägga sig på sidan. Detta fenomen upptäckte hans husse igår när det var gå-igenom-kroppen-efter-fästingar. Jag märkte ingenting på  promenaden imorse, inte i spåret och inte i uppletandet. Men han ville inte lägga sig vid inkallningen (vid starten) och inte vid krypet som han dessutom nästan reste sig upp från. Det konstiga var att jag provade att krypa utanför planen för att det var så blött och då kröp han... Nja, vi får ha det under uppsikt. Hatar när det är något med hundarna som man märker och det liksom inte märks ändå. Fattar ni?

Jaha, nu är det bara att hoppas på att Smålandsstenar tycker att reserv nummer tre SKA vara med...

See you!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är banne mig inte lätt att få det där spårchampionatet :(



Håller tummarna för att ni kommer med i S.stenar och att allt sitter då!!

2011-09-11 @ 18:20:16
URL: http://Www.12tassar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0