Spår i Tenhult

Efter en grymt slö fredagkväll så var det till att traska upp tidigt idag. Fick köra My till Kinnarps arena där hon skulle duka inför kvällens Ladies night. Money, money till fotbollslaget. Såg dock inga kändisar.

Jag och dogsen drog vidare till Tenhult där vi träffade Martin och Helene. Vi spårade på fält och i hage idag. Rimma spårade som vanligt super, Knuffa och Gaston gjorde också som de brukar - lite busigt var det i blåsten men de fixade det kalas.
Gunde, min förvirrade snorvalp tuffade på ganska bra i spåret. Han är så söt så man nästan dör när han plötsligt mitt i spåret lyfter upp huvudet, vänder sig om och tittar mig djupt in i ögonen och frågar - vad ända in i helsicke gör jag här? Ni skulle se honom. Då har han tuffat på i spåret, plockat en pinne och ändå så kör det ihop sig. Fatta hur det kraschelibangar i den hjärnan. Nåja, med lite hjälp kom han i mål idag med. En klar förbättring trots allt.

Jag hinner inte träna som jag vill och det är grymt frustrerande MEN jag tror egentligen det är rätt bra för Gundes hjärna som är fullt upptagen ändå.

Söt-Gunde funderar...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Såå söt <3 man ser nästan hur han ligger och funderar hihi..,

2011-10-23 @ 11:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0