Oj vad vi hann med denna dag!

En timme extra och vips så blev hela undervåningens fönster putsade. Jag hatar att putsa fönster, jag kan verkligen inte. De blir flammiga och ser inte kloka ut MEN jag tänker som så att de är i alla fall inte värre än innan jag putsade (hoppas jag, för det var mulet idag och jag orkar inte tänka på när/om solen tittar fram då vill jag inte vara hemma...).

Innan hjältedådet med fönstrena tog jag grabbarna och susade bort till Nilla. HJÄLP sa jag och hjälp fick jag med Gunde i uppletanderutan. Det blev kalasbra och jag blev så glad. Däremot så var Gaston inte sig lik alls. Han joggade runt och stod och hängde med grejer i munnen. Va? Han tuggade däremot inte ett enda litet tugg. Jag fattar inget? Det var inte ens fräs ut i rutan. Herre jösses, vad är det med honom? Tur vi var och spårade igår så jag vet att han mådde bra då i alla fall. Näe, det var lite skumt idag faktiskt. Hoppas på en tillfällig svacka.

Kolla så gott grabbarna somnade igår kväll. Tur vi sparade ungarnas sacco-säckar. Klara favoriter hos de två svarte.



Nu ska jag packa inför imorgon. Vi sticker till Anders Kjernholm och det ska bli skitkul!

See you!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin,vilda o Kaos

Vilken mysig bild! Undra varför pojkar ska ligga på rygg? Så har inte mina tjejer legat,bara pojkarna. Kaos har varit knepig i höst,ena dagen uppåt,nästa neråt.Han har haft klåda också. De behandlades mot rävskabb men Kaos klåda fanns kvar. Efter några besök hos veterinären och många prover så visade det sig att han hade jättehöga värden på Borrelia. Han har nu ätit medicin mår mkt bättre.

Ha det bra. Anna-Karin

2011-10-31 @ 10:13:10
URL: http://www.vildapkaos.dinstudio.se
Postat av: Bittan

Men vilken härlig bild på dina duktiga grabbar!! O så gav du mig dåligt samvete...........fönsterputs ughhhhhhhhhhhhhhh! Undrar om jag kan muta Bert ;-) KRAM på er

2011-11-01 @ 18:27:47
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Anneli

Goa gubbar! :)

Varmt vatten, en droppe diskmedel, disktrasa och en bra skrapa! Jag har alltid trott att putsa fönster är en skitsvår konst men på det viset funkar det! Och så har du helt rätt, lite ränder och flammigt är bättre än dimgråa rutor - nyputsade fönster gör att hela hemmet ser städat ut! :)

2011-11-03 @ 07:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0