Det är mycket nu - igen!

En helg liksom bara svischar förbi. Jag hann i alla fall träffa Emma med  Saga och Martin med Knuffa idag för lite spårning. Lilla, fina Saga hon tuffar på och vilket svårighet hon fixade. Martin och jag hade liksom gått ihop Sagas och Gastons spår. Lilltösen stannade upp när hon kom till punkten där vi gått i varandras spår. Sniffade och snuffade och med ytterst lite stöttning av matte så hittade hon tillbaka till sitt spår och nosade vidare. Spåret gick sannerligen över stock och sten. Hon var verkligen superduktig!

Knuffa och Gaston hade diverse svårigheter i sina spår. Gaston hade ju då haft hela gänget gåendes i sitt spår och där fick han slita hårt och behövde lite lätt hjälp innan han kom in på rätt spår. Han hade väl fullt upp med att hålla sig i spåret så två pinnar tappade han på sin färd. Hm. Knuffa fick också en hel familj i sitt spår. Ärligt, det var så att Knuffas spår gick över en stig och precis när Knuffa skulle nosa över stigen kommer familjen gåendes och Martin fick hejda sig och sedan fick Knuffa tuffa vidare. Lite bekymmer blev det men hon kom till sitt slut hon med, dock även hon tappade pinnar i spåret.

Gunde då? Ja kära nån, han spårar på sitt lilla vis och fick idag två spår med godis och pinnar i. Han yrar runt rätt bra må jag säga men, men han kom till sina slut i alla fall.

Han har fullt upp med både det ena och det andra, mest det andra faktiskt. Här laddar han för nästa vecka.



En busig vecka är i antågande.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika och Russin

Hejsan!

Det syns att Gunde mår bra minsann! Kul att läsa om era äventyr. Ha en bra vecka!

Kram och nospuss

2011-10-17 @ 09:30:35
URL: http://flatonline.at
Postat av: Ulrika

Ja, du jag fick en gång kommentaren.. Vad bra att kunna motionera hunden på arbetstid :-s



I själva verket är det ju egentligen dubbelt jobb att ha med hunden då jag måste vara på alerten hela tiden för hundens säkerhet ( en dörr flyger så lätt igen och man kan komma i kläm ;-) )



Dessutom får de tio ggr mer motion om de varit hemma hos M!



Men jag tar inte åt mig av sånt för jag och de som jobbar närmst oss ser hur mkt det betyder!!



Ha det gott!

2011-10-17 @ 21:01:51
Postat av: Saga

Hej



Gunde ser ut att må bra

det är alltid kul att läsa din blogg



Ha de bra

2011-10-21 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0