Störningsträning är viktiga grejer!

Eller hur? Det ska stå koner, hopphinder, ligga apporter, blåsa påsar, fladdra i avspärrningsband, ryggsäckar kan stå härsan och tvärsan, andra hundar kan tränas runt omkring ELLER så kan man ta Gunde och gå ut i trädgården och inse att hunden blir störd av att löv virvlar förbi - hela tiden!

Ups and downs


Hela jäkla tiden, vore trevligt om själva lydnadsträningen kunde vara thumbs up en lite längre period, typ två träningar efter varandra i alla fall.

Men om min teori stämmer så får vi en trevlig spårdag i skogen imorgon...

Min fot är fortfarande svullen men det känns inte ett smack när jag går. Alltså har doktor Jonsson bestämt sig för att det var en synnerligen light variant av stukning. Jobbig svengelska jag håller på med.

Ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0