Vissa dagar...

Vissa dagar borde jag inte kliva ur sängen. Jag fattar inte vad det är som gör att jag redan på morgonen är arg - på allt. Irriterad på att jag måste skrapa rutor, bära med mig miljoner saker jämt (det är vårdhundsgrejer, lunchlåda, väskan och f-n vet allt). Hela bilen ser ut som en minivariant av June-express.

Förmiddagen på jobbet - kunde varit bättre. Satt och retade upp mig på ett möte på jobbet. Jag blir galen på när folk bestämmer massor med saker utan att alla berörda är införstådda med vad som är bestämt. Sen förväntas man vara glad och nöjd över märkliga beslut och helst i sista änden försvara dom...

Dagen slutade definitivt inte bättre då Gaston och jag käckt knallar in på ett för oss nytt ställe och de hade glömt att vi skulle komma... No comments. Glömt... sitter en stor lapp med info när vi kommer, vilken tid och dag SAMT telefonnummer om det blir förhinder. Hyfsat respektlöst känner jag. Speciellt när jag har några stycken som mer än väl behöver att vi kommer två gånger per vecka men istället får max ett besök i veckan. Nu blev det rätt ok ändå för mina kolsvarta ögon talade för sig själva och plötsligt väcktes några ur eftermiddagsvilan och kom ut till oss. Så det blev några stycken som hade glädje av att Gaston var där.

Nu ska jag fortsätta vara grinig en stund till för jag städar och det finns definitivt roligare grejer att göra än det. Till exempel träna Gunde. Vi håller på med lite bakdelsträning och det är så himla kul när Gunde lyckas klura ut vad den där surhögen (alltså jag) vill att han ska göra. Nytorkad blodpudding gör ju inte saken sämre säger Gunde.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0