Vår lille skit fyller 6 månader

Helt galet. Hur fort går livet? Tyckte det var alldeles nyss vi hämtade hem vår Gunde. Hittills är han utan tvekan den absolut smidigaste valp som bott i detta hus. Det är nog därför jag tycker hans äckligt tidiga morgonrutiner är fruktansvärt jobbiga. Han hittar inte på så mycket annat. Gnager inte, biter inte sönder, jagar inte, sticker inte iväg fast det är klart lite lätt döv blir han när något i matväg råkar finna hans luktorgan. Är en riktigt kramgo liten valp och vi tycker ruskigt mycket om honom. Måtte vi få ha kvar honom länge, länge <3



Nu ska jag tagga för fotbollsmatch. Ia spelar med sitt Vista borta mot Hallby. Måste sjunga upp mig lite känner jag.

Hoppas er helg varit skön - varm har det ju varit i alla fall!

Tjing tjong - kolastång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0