Måndagsträning/mentalträning

Igår var det svalt ute och vi åkte till klubben för lydnadsträning. Vi tränade framskick som gick snabbt och långt. Känns kanon. Allt funkade faktiskt ganska bra förutom att Gaston plötsligt lagt sig till med att hoppa över sista steget på stegen.

Jag såg ett ljus i tunneln på vår väg mot vårt sista cert. På lördag då jäklar...

Vid lunchen idag pratade mina goa jobbarkompisar om den härliga sommarvärmen som är på väg in i helgen. ALLA utan en blev jätteglada... 

Lördag 7 maj

Detaljerad tabell

02.00

 

S 3 (4) m/s

08.00

 

10°

S 3 (6) m/s

14.00

 

18°

S 4 (7) m/s

20.00

 

16°

S 3 (5) m/s



Fattar ni? Från 4 plusgrader som passar den svarte flanen perfekt till 18. Nu gäller det jädrar i min låda att hans matte tränar mentalt. Plus 18 är bara skönt och härligt. Det påverkar INTE min Gaston. Han är INTE värmepåverkad. Blir bara pigg och glad ju varmare det blir.

Nu ska jag lägga mig och mentalträna stenhårt. Good bye!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Är övertygad om att Gaston kommer göra tillräckligt bra ifrån sig för att fixa Cert o mer därtill :)



Tack för påstötningen... imon är det läkarbesök inbokat!!



Hoppas innerligt att jag får lite medicin som gör att jag studsar upp pigg som en lärka Lördag morgon!!

2011-05-03 @ 21:44:15
Postat av: Ulrika

Vart tog min kommentar vägen??



Skrev typ att jag tror ni fixar det galant trots lite sol o värme :)



Tack för att du rådde mig att ringa... har läkartid imon!!

2011-05-03 @ 22:14:46
URL: http://www.12tassar.blogspot.com
Postat av: Helene o Mojjan

Ing-Marie! Bannor!!! Du ska INTE skriva eller tänka INTE! ;-) Då blir det "Gaston är värmetålig"! ;-)

Tack för mej!

Hej!

2011-05-03 @ 23:30:13
Postat av: Twins

sv: tack! Ni med!

2011-11-08 @ 17:48:06
URL: http://tvillingfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0