JAg har tänkt på en sak...

Tänker på mitt föregående inlägg att "think out the box", det är nog det han gör Gaston. Bara det att jag inte fattat det... Nu har jag typ en natt på mig att få in han i boxen igen. Håll tummarna, imorgon bär det av till Boxholm (ordet box förföljer mig). Skiter sig spåret så är vi hemma illa kvickt och sen blir det inte en tävling förrän till hösten när vi pumpat in ny energi i åtminstone mig.

Ha en härlig kväll. Jag ska studera kartan var alla eventuella doppställen kan finnas i närheten av den klubben.

God bye!

Kommentarer
Postat av: Ulrika & Mats

Lycka Till imorgon!!



Vi håller tummar o tassar... skulle va sååå gött om 3-e trillade in imon :)

2011-05-20 @ 22:00:32
Postat av: Bittan

LYCKA TILL.............kramen

2011-05-21 @ 06:07:41
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Bittan

LYCKA TILL........KRAMEN

2011-05-21 @ 06:08:54
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Helene o Mojjan

Bryt ihop o gå vidare! Vi har ju strategin klar så då är det bara o köra! Tänk om du fått SM-Poäng idag o sen inte kommit med på nån spårtävling till innan sommaren. Det hade ju varit för jäkligt! Nu kör vi i sommar o kommer igen till hösten!

Kram!

2011-05-21 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0