Idag skulle jag...

Pluggat inför prov på Vårdhundskolan på fredag
Pluggat lite till
Pluggat ytterligare lite till
Packat inför morgondagen

MEN har istället

tänkt mycket på min vän som opererats idag
städat lite
tvättat
sovit lite
slappat mycket
promenerat flera gånger
grejat lite med  Gunde
sovit lite till
läst annat än det jag skulle
pratat i telefon
hämtat Myran vid bussen
glott på tv

Med andra ord shame on me!

Fattar ni hur många såna här mumsiga saker Gunde får gå förbi varje gång han kliver utanför dörren. Livet är hårt.



Söta dom är


Skönt att få vara med dom hela dagen i alla fall.

Imorgon åker jag och Gaston till Vårdhundskolan för sista gången. Det är prov för mig på fredag. Gaston har sitt i september. Jag känner mig helt jäkla off. Urrk, skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0