Så gött det har varit denna dag

Vi började dagen med att spåra. Lille Gunde han spårade på så fint, han simmade dock ur bild ett tag men crawlade sig tillbaka - nästan. Han kom ur spåret och drog sig ner mot en bäck men där hejdade jag honom en aning och frågade honom var han hade spåret och då jobbade han sig tillbaka och fixade till och med att markera en pinne.

Gaston for som en raket över stock och sten med mig vilt flämtande efter. Han kom också ur spår i en vinkel men lyckades ringa sig tillbaka. Jag vet inte hur långt Mats traskat men herre gud vad svettig och varm jag var innan vi var vid slutpinnen. Gaston som går på nåt (jag vill inte veta vad eller vill jag det så jag kan få ner honom på samma planet som jag är på???) han körde racet efter spåret. Räckt knäckande när jag själv var helt slut.

Resten av dagen har tillbringats i trädgården. Viss mått av duktighet har det varit mellan sovstunderna. Jag har till exempel rensat lite land vilket är bland det absolut tråkigaste som finns. Jag önskar verkligen jag kunde tycka det var åtminstone lite kul att rensa men näe, skittråkigt är vad det är.

Helene och jag har haft en liten date denna dag och planerat vår kurs som vi ska ha i tävlingspsykologi. Ska bli kul. Hoppas nu att några andra tycker det med så vi får några kursdeltagare.

Hade väl fått med mig kameran till spårskogen och glömde ta kort. Jösses, senil light på riktigt.

Här är två kort från igår när vi var i Gränna. 

Hur söt får man vara?


Här är en annan pudding!


Nu så ska helgens energipåfyllning räcka hela veckan. Känns som det skulle kunna gå riktigt bra faktiskt.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: SIRI





Fullfart ska det vara mest hela tiden. Säg bara till så kan vi ta et race grabbar.



2011-06-27 @ 19:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0