Jahapp, så var man på banan igen!

Idag har det inte varit något skridande att tala om, snarare full galopp. Åtminstone jag på jobbet och Gaston i skogen. Gunde, han tuffar på i sin egna takt.

Pojkarna fick vara hemma hos Myran idag så när jag väl landade i hemmet blev det att ta med sig dom till skogs och ta sig en promenix. Jag passade på att lägga varsitt spår till dom med. Hoppsan så låg Gundes visst i 1,5 timme. Så här med facit i hand så kan jag bara säga so what! He did it. Nosade sig fram till slutet och var stolt som en tupp. Gaston var som en torped genom sitt spår och hann nästan inte stanna vid pinnarna. Herre jösses, hade jag hälften av den energin så hade jag varit glad.

Fatta att man tycker himla mycket om den här pojken


å den här


Ska till veterinären med Gasse på torsdag. Måste kolla upp honom, nåt är det...

Nu blir det soffan!

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0