Vi hade i alla fall en skitrolig fredag!

Jäpp, efter en så där kul vecka så avslutade Gaston min vecka på jobbet så allt kändes kalasbra. Vi kom till en grupp på ett av kommunens äldreboende där vi var väntade. Dessa underbara fantastiska människor som vi har förmånen att få träffa. Vi hade så jäkla kul idag så när jag tittade på klockan hade det gått över en timme. Då hade Gaston suttit, legat, krupit, backat, rullat runt, haft godis på nosen, tagit godis både här och där, glänst lite med fritt följ som de tycker är fantastiskt att se plus att han glidit runt och snikit till sig både det ena och det andra. Fatta känslan att få en grupp människor engagerade och skratta genom att min goe Gaston är med. Det var i alla fall veckans höjdare i min värld.

Min vardagshjälte!




Sen kom jag hem och golven skrek dammsug oss och banne mig att de till och med skrek moppa av oss NU!!! Så nu har jag gjort det lika med en apsvettig, äcklig kropp som måste förpassas in i duschen. Låt mig inte somna där, det är farligt nära känner jag.

Fredagkvällar är bra sköna i alla fall, man har liksom hela helgen framför sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0