Rimma på besök

Lilla Rimma kom på besök idag. En alldeles, alldeles makalöst söt liten tjej. Jag blev alldeles kär och inte bara jag. Gunde bara dog. Här är hon ju, min kärlek. Gode värld, sa Gaston. Vad är det du släpat hit. Ta bort mig härifrån...

Hur lätt är det att ta kort på en busig liten schäfervalp och en något större busig flatte? Finns smidigare objekt att ta kort på om man säger så. Men jag gjorde ett försök.

Liten under skottkärran


Hjälp de är ju TVÅ!



Matte var är du?






Anders räddade Gaston och gick på promenix med honom. Gunde och Rimma lekte inne en stund. Hur bra är detta för läkningen tror ni? Jag tänker så här, lite cirkulation på tasseländet kan aldrig vara fel... Hoppas inte veterinären någonsin hittar min hemsida. Då är jag nog rätt rökt.

Gunde var glad i alla fall, lite kul kan man behöva ha efter stillsamma 2,5 vecka. Helene är nog lite glad med när kvällen kommer och Rimma är trött efter en turné till Lekarebo.

Shit, det känns så kul. Tänk när vi kan sätta fräs med träningen ordentligt. Hoppas valp och tass tajmar varandra.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Helene o Rimma

Hello! Det var jättekul o ses! Snart är vi på G! Rimma har övat på ligg o att sitta upp från ligg idag! Nu sover hon äntligen så jag kan LÄSA! Har ju massor o läsa! Vi syns i veckan. Jag messar Mona!

Tjo!

2011-07-22 @ 09:35:46
Postat av: Helene o Rimma

Hellooo! Gulligt inlägg! Tack! Å tack för den fina presenten! Vi ska dokumentera o vårda den ömt! ;-) Men hörru, nu får du ta o blogga lite!

Tjo!

2011-08-01 @ 09:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0