Galet kallt men lydnadsträning blev det

Brr, -9 grader då kan man hålla sig för skratt - nästan. För herre jösses, Gaston överträffade sig själv. Gick fritt följ, framåtsändande, gjorde inkallning och kröp jättefint. Va!?! Kan ni fatta att förra året tragglade vi detta förbenade framåtsändande som tokar och inte tusan funkade det förrän många tävlingar senare. Nu har vi tränat för andra gången på flera månader och det går kalasbra. Det funkar helt klart att vila sig i form.

Gaston har annars varit hos dagmatten idag och absolut inte skött sig. Blev tokkär i en donna som slutade löpa för två månader sen. Alltså, han hade blivit helt galen och tjutit när han inte fick som han ville... Tur för den pojken att inte hans 1,5 meter höga matte var i närheten... Har liksom känt hur stressnivån stegrats under några veckor, granntiken löper när som helst, Sanny ska börja, Knuffa löper och ja, det blir inte lätt för Gaston ett par veckor framöver och därmed inte heller för mig. Frågan är vem som knäcker vem...

Alltså, hallå här! Vill påminna om förra inlägget där jag höjdes till skyarna. Jag undrar lite diskret, hur tänker hon? Tänker hon alls eller vad håller hon på med? Drifter mina vänner - är till för att följas! //Gaston den oförstådde


No comments//im

Kommentarer
Postat av: Bonuz

Tjena brorsan!

Vet du, ja träffade VÄRLDENS läckraste tjej på min träning igår! Ja blev KÄR!!! Vet ju att tjejerna gillar när man bjuder på middag så kräktes upp min frukost åt henne så hon skulle bli glad och gilla mig! Sjöng fint för henne hela träningen också så nu känns det som om saken är biff, hon vill ha mig! Matte däremot verkade ha en dålig dag igår, va skitsur hela tiden! Ingen aning om varför men är ju liksom inte skitkul att vara på träning när man har med sig nån som bara är sur...



Aja, hoppas du får många av dina tjejer! Men alltså, det där med maten är ett hett tips, from me to you likson, brorsor emellan!



See ya!

Bonuz

2011-02-14 @ 21:05:23
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Nilla

Men Gasse-grabben,hur snygg är du på de kortet då <3

2011-02-14 @ 22:08:36
Postat av: Siri

Hej Gaston!



Vill du så kan du få flytta hit och så kan vi lämna dom där små irreterande sakerna för sig. JAG förstår hur du har det, hon som bor hos MIG fattar inte heller alla gånger meningen med allt JAG gör. Vi får bilda en klubb "DE MISSFÖRSTÅDDAS KLUBB" typ.



TASSAR

Din SIRI

2011-02-15 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0