Det börjar banne mig våras!

Det har varit en riktigt körig vecka på många sätt. Mycket på jobbet och att inte få sova ordentligt på nätterna det sätter sina spår. Man är ju inte 25 längre, det märks.

Gaston har jobbat tre dagar den här veckan och vilket kanonavslut vi fick igår eftermiddag. Gaston hade varit med hela dagen och legat på vårt kontor med diverse avbrott för promenad. På eftermiddagen åkte vi till ett äldreboende och ett härligt gäng som bor där. Vi hade så himla kul. Gaston var i sitt esse. De fick honom att sitta, ligga, rulla runt, backa och hämta grejer. Jag blir superglad för att han lyssnar på dom, de blir glada och tycker ju han är FANTASTISKT duktig bara han sätter sig ner och Gaston ser miljoner chanser att få godis av alla. Snacka om teamwork. Jag har svårt att tänka mig ett bättre avslut på jobbveckan än detta.

Gunde har varit hemma med husse på dagarna (Anders har jobbat kväll). En dag körde det ihop sig riktigt så han fick vara ensam (verkligen ensam eftersom inte ens Gaston var hemma) en timme och inte vet jag men han sov som en liten söt gris när vi kom hem. Skönt!

Det är mycket bus med grabbarna G



Ibland måste Gaston påminna Gunde lite om VEM som egentligen är äldst


ok ok, ok surgubbe - jag fattar.


Sen på det igen




Liten måste vila lite mellan varven


Idag har jag hört fåglarna kvittra och till och med hönsen vågade sig ut, våren är på g!!!


Imorgon blir det ÄNTLIGEN spårträning. Jag har varit helt off på den fronten men nu jäklar är det dags att ta tag i både det ena och det andra, typ spår OCH lydnaden.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0