Nu drar vi till Västkusten

Igår tränade vi lydnad och ärligt talat så kändes det som en träning jag helst vill glömma bort. Det var verkligen inte mycket som fungerade. Fy och usch.

Gundes öra går under behandling och han har inte ont av det. Lurig kille det där. Han visar inte på något sätt att han har ont. Är han verkligen av det manliga könet? Hm.

Knuffa har börjat löpa så något SM blir det inte. Synd, hade varit så himla häftigt.

Gaston anmäld till flera spårtävlingar. Vore ju kul om vi kom med på någon.

Fick PM till diplomeringen idag. Jag läste snabbt igenom ångestlappen och läser att jag ska ha med mig "5 saker som hunden kan namnet på (åtminstone på någon av dem)". Alltså finns det hopp om livet som diplomerad vårdhund. Det stod massor av andra grejer vi också ska kunna fixa men läs parantesen igen! Som vi har lagt tid och energi på detta jäkla skitmoment. Nu räcker det att han kan hämta åtminstone en namngiven. Give me a brake.

Lycka till ni som tävlar till helgen, speciellt till JBK:s augustikannelag!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Helena, Baidoff, Spira

Nämen lilla Gunde som verkar vara förföljd med otur?! stackars pöjk (som de säger i katthult, småland.. eller hur va det? ;))Vi får hoppas han får alla "valpsjukdomar" nu och blir problemfri när han blir stor o stark och ska ut och se vida världen :) Skickar lite tur till dig så ni kommer med på prov, snart! Vi hade flyt o kom med på det första elitprovet som var anmält till, det var liksom inte väntat! oj vad vi kör speed-träning nu á la alla moment en mikrominut ... ha,ha!

Kram från mig

2011-08-11 @ 19:39:43
URL: http://www.helenashundliv.com
Postat av: Anonym

Hej på er,

Stort tack för grattishälsningar till mig och Pingla, det värmer verkligen. Hoppas att lille Gunde blir snabbt frisk i sitt lilla öra, dom är allt tåliga våra små flattar. Lycka till med allt ni företar er så kanske vi ses i något hörn därute.

Kram från oss

Camilla & Pingla med flock

2011-08-15 @ 16:26:26
URL: http://www.starflats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0