Dagens tio i topp!

  1. En helt underbar vårdag med SOL!
  2. 25-öringen har definitivt fallit ner hos Gunde. Idag spårade han!
  3. Gaston spårade fint idag (förtränger bakspåret). Han fixade att vi minsann traskat över hans spår när vi gick Idas. Ja, sånt där som händer. Men Gaston brukar har sjukt svårt med övergångar men idag fixade han det.
  4. Knuffa, Mogg och Ida fixade sina spår de med. Sen fikade vi i solens sken.
  5. Gubben som äger skogen där vi var och spårade dök upp. Gulp, sånt kan sluta hur som helst. Jag lade på hela min charm (nåja, den lilla jag har) och det gjorde verkligen inget att vi var där och spårade. Bara roligt!!!
  6. Jag har sett tussilago i massor.
  7. En vårlök stack upp bland löven.
  8. Jag fick ur tummen och grejade lite i trädgårdslanden. Jag lovar er att 99% av Sveriges befolkning gjorde det redan i höstas...
  9. Myran ska spela med Mariebo i Svenska cupen imorgon. Så jäkla kul.
  10. Imorgon ska Gunde och jag på valpkurs. Den ser vi fram emot både han och jag.

Två finaste killarna i väntan på att få spåra! Me love!


Hoppas ni haft en lika härlig dag som vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0