Inte mycket till liv i den här bloggen...

Men jag lovar, mitt liv är allt annat än lugnt. Mamma mia! Ia tog sitt efterlängtade körkort i måndags. Uppkörningstid kl 16.30, mitt i värsta rusningstrafiken. jag trodde jag skulle dö. Alla mina långa naglar rök och för en sekund övervägde jag att ge mig på tånaglarna men det hade ju varit för himla äckligt OCH hur skulle jag nått dom??? Innan ungen kom ur bilen och sa att jag fixade det så var jag i upplösningstillstånd. Grymt jobbigt.

Nu är det inte många dagar kvar till hon ska åka till England och vara borta ett halvår med ett avbrott över jul (tack gode värld för det avbrottet). Men givetvis har hon blivit sjuk. Hon har varit hos läkare idag och tagit massor av prover, ska få svar på dom imorgon. Sen får vi se vad som händer, hade läkaren sagt. Gulp! Vi vet verkligen inte vad det är, hon har en klåda utan dess like och allmänt hängig. Inga utslag, alltså kommer det in ifrån. Känns ju kanon, när hon snart ska åka... Inte bra för mammahjärtat detta.

Jag har kört igång mina kurser och mamma mia. Kurslitteraturen är inte att leka med och många böcker är det... Jag kommer antingen bli extremt klok eller så kommer hela hjärnan brinna upp. Troligen det sista!

Nu måste jag plugga lite...




Hej på er!


Kommentarer
Postat av: FIA, SIRI & WIRRA

Hoppas att dotter blir bra snart och att resan går bra. Lycka till med pluggandet.

2010-09-21 @ 20:49:13
Postat av: Ulrika, Mats, Vilja, Izac & Tizzla

Usch då... vad visade proverna????

2010-09-25 @ 19:12:01
URL: http://vit.gundogs.se/index.php
Postat av: Lotta

Förstår hur det känns i en mammas hjärta... hoppas det löser sig för dottern och att hon kommer iväg till England!! Jobbigt när de blir stora till åren, för i mammas hjärta är de alltid våra små älsklingar som vi inte vill släppa taget om.



Stor KRAM till en av de tuffaste mammorna jag vet... som engagerar sig i allt och som ändå hinner glänsa i sitt intresse

2010-09-26 @ 11:21:48
URL: http://www.friden.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0