Ett härligt skogsspår det är grejer det!

Jajamen, idag fick han sig ett rejält spår lagt av Martin. 611 meter minsann. Martin har en sån där kul telefon som man kan mäta spår med. Vi mätte Knuffas också men det blev lite fel... 954 meter, jag lovar så långt var det inte. Men, men man kan inte lita på tekniken hela tiden. Hur som helst Gaston tog upptaget kalas, kollade av åt höger för att sedan elegant glider iväg åt vänster som var rätt håll. Alla pinnar och en glad hund samt matte hittade slutpinnen.
Knuffa busade lite med att gå över två pinnar. Hm, inte likt henne men en kan jag förstå för den hade liksom ramlat ner som i ett hål. Den andra vete tusan vad som gjorde att hon missade den.

Vi har ett litet projekt på gång Martin och jag. Hör här, nu jäklar är det sluttuggat i uppletandet. Punkt slut. Ja, jag vet att detta låter som en repris på ett antal inlägg på denna blogg. Men nu har vi hittat ett sätt som vi tror på och då måste detta utredas - kan endast ske genom att vi testar det, eller hur?

Gick bra idag i alla fall...

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0