Österlen - himla fint!

Vi tog husvagnen och drog till Österlen. Så himla fint! Mysiga små städer med små gränder, härligt kaninrikt böljande landskap och så havet så klart.
Gaston har haft semester och absolut inte ansträngt delen av hjärnan som har hand om träning. Med andra ord så har inte jag ansträngt mig heller.
Jag tänkte som så att jag tar tag i det när vi kommer hem - eller hur!!! Över 30 grader och jag kan säga att ansträngningen bestod i att släpa brassestolen från skuggplats till skuggplats. Phu!
Igårkväll så tog jag mig samman och joggade våra 5 km. Mmmm, gissa vem som var flugornas favorit - svettig är bara förnamnet. Men nu har jag bestämt mig för att följa mitt lilla schema och då blir det så punkt slut. Två gånger i veckan ska denna kropp jogga så är det bara.

Några bilder från flanens Österlendagar

Hej o hå vad livet är härligt!



Att bada tillhör definitivt flanens höjdpunkter i livet



Vi hade ett och annat kulturellt inslag bl a här där Gaston sitter i håla där de tagit kalksten en gång i tiden.



Svårt val för vissa, andra hade inga problem alls att välja



Härliga kaniner överallt - bara se, inte röra!


Titta noga så ser du en kanin i mitten av bilden, det var en av hundratals...


De flesta dök ner i sina hålor när vi kom... märkligt!



Goe Gaston vilar i värmen


Nu ut i brassestolen!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilka härliga sommarbilder!!! Såg så skönt ut! Här har det också varit kaniner på tapeten he hee.



Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!



Kram



/Agge

2010-07-12 @ 00:28:55
URL: http://www..nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0