Hemma igen!

Vi fick fem fantastiskt varma, soliga och slappa dagar på Öland innan regnet slog till. Å andra sidan gjorde det ju det med besked... Allt, precis allt var blött, blötare och blötast när vi packade i racerfart igår. Helt sjukt hur det kan regna och blåsa på samma gång.

Idag skulle vi spåra och träna lydnad var det tänkt. Spåret la vi ner och lydnaden får vi se hur det blir med det. Jag tränar gärna även om det regnar men det finns ju gränser...

Har kommit med på en spårtävling till, hipp hurra! Måtte vi bara få till våra upptag innan dess. Så imorgon får det regna bäst tusan det vill då ska jag jag ut och spåra punkt slut.

Här spanar Gaston ut över hundbadet och alla snygga brudar som badade där...



Han hade ju lite att göra på campingen, spana in brudar, försöka pissa överallt fast hans matte är som en hök och talar om att det gör du INTE samt badat x antal gånger per dag.

En blir lite trötter framåt kvällen...


Nu ska jag lägga mig och kolla i min nya bok av Kenth Svartberg.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0