Hilser fra soliga Bangkok, tack så himla mycket Annelise...

Visst är det härligt när ens vänner kan få njuta av sommarvärme och sol. Själv har jag tränat på en snöig och kall fotbollsplan, det enda som värmde var att Gaston skötte sig och att jag fick träffa mina goa vänner igen. Tycker ni det låter som jag är grymt avundsjuk på Annelise så är jag det. Erkänner utan att ens försöka dölja det.

Träningen idag blev som vanligt framåtsändandeträning. Vi har trampat upp en fin "stig" så den hunden finns inte som går snett och vint. Bra sätt att träna rakt fram på kan man ju säga. Ingen av hundarna väljer att gå ut och trampa genom skaren, klart man går den upptrampade stigen.
Gaston har plötsligt börjat göra korta framskick? Fick ta till bollen vid gruppen idag för att få ut honom tillräckligt långt. Märkligt, undrar hur jag lyckats med detta. Själva saktagåendet gör han fint och RAKT (som sagt). Ja, det är ju kul att det varierar lite vad det är som går bra och mindre bra.

Nästan som hos fjällisarna ju...


Ha de´!


Kommentarer
Postat av: annelise

Hei og hopp!



Skulle jo gjerne hatt deg her med meg IM;-) Under solen i smilets land ved bassenget:-)



På lørdag er det definitivt slutt.... Da er det kulde og snø på meg med, men ser fram i mot å hente Gutta Boyz i Barkhyttan på søndag!

Nå leser jeg til jeg skal starte på jegerprøvekurs når jeg kommer hjem......



Vi hørs - jeg sender litt varme opp til dere!

Helsa Goe & Dyktiga Gaston



Kram AnneLise,

2010-01-05 @ 15:58:08
URL: http://www.gerkan.com
Postat av: Lotta

OJ, ni har nästan lika mycket snö som vi... men inte riktigt lika mycket!



Förstår att det inte blev ngn träning i söndags.. jag kunde lika gärna struntat i Gbg-resan också för de åkte på däng :(



Hoppas vi får barmark snart så vi kan ses och träna !!!!



KRAM

2010-01-06 @ 16:15:19
URL: http://www.friden.de
Postat av: Kathy,Olle,Caliph, Singha och Tywi

Förstår dig........ vem vill vara i sommarvärmen nu... JAG OXÅ!!!! Fast himla fint med all snön om den bara inte inkräktade så mycket på hund träningen!!!! Ha det gott, ses en dag....

kram

2010-01-06 @ 21:13:26
URL: http://www.123minsida.se/kathyocholle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0