Negativa klubbens ordförande har ordet

Min vecka:
Måndag
 
Mamma blir akut inskickad till lasarettet, hemma igen och rätt ok,  (vi tillbringade 8 timmar på akuten, jag insåg efter ett par timmar att mamma räknades inte till de mer akut sjuka...)

Tisdag
Element nummer två i ordningen pajar ihop och läcker vatten (tur vi var hemma)

Onsdag
Lilla, fina Skruttan fick somna för alltid

Torsdag 
Jag vaknar med påsar under ögonen som hade gjort Gekås kasstillverkare gröna av avund. Skitkul med tanke på att jag skulle stå på äldremässan på Elmia hela dagen. Ia erbjöd mig sin foundationen, så illa var det! På kvällen blev Myran apdålig, idag konstaterad rejäl halsfluss.

Fredag

Vattenkärlet i källaren sprutar vatten och måste bytas.
Jag valde att avstå after work med mina roliga jobbarkompisar. Jag kunde inte lämna det sjunkande skeppet. Vilket skepp? Vi har ju för tusan inget vatten och Anders jobbar kväll. Kändes så där kul att åka in utan att kunna fräscha till sig.
Ni som har hund, tänk er odören efter en promenad i snöpuls på 1,5 timme... No comments. Jag blev hemma.

Drypande av självömkan ska jag ligga under filten i soffan och eventuellt gå ut och skrapa ihop lite snö som jag kan smälta så jag kan göra mig en kopp te. Jag har gett bitterf-----n ett ansikte!

Har lite svårt att ana ljuset i tunneln just nu. Hoppas få se en strimma på typ söndag när vi har tänkt dra till Sälen...

Tack alla ni som varit så gulliga när det gäller lilla Skruttan, det är riktigt tomt här hemma. Saknar henne så.

Hoppas att ni får en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: nila med flera...

life sucks.....är med dig vännen.....kram

2010-02-05 @ 22:06:30
Postat av: Agge

Åh, vad tråkigt du haft det nu!!! Hoppas verkligen att det har vänt och att lyckan lyser med dig nu!



Här är det också rätt kyligt och det har varit ganska så trist här också men nu får vi hoppas att det också vänder!



Kramar



/Agneta

2010-02-06 @ 22:06:23
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Lotta

Åh... fina Skruttan :), men hon finns hos dig ändå även om det inte är på samma sätt.



Usch vilken vecka - tur du inte var i Sälen förra veckan för då hade du väl kommit hem i ett gipspaket. Hoppas ni just nu njuter av skidbackarna och ledigheten!



Stor K R A M tjejen

2010-02-08 @ 23:25:56
URL: http://www.friden.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0