Inser plötsligt att vi har vår - jämfört med Jukkasjärvi...

Tur man inte bor där, minus 40 grader och stendöda ekorrar som ramlar ner från träden. Om ni tror jag blivit galen så kolla kommentaren från Fjällisarna under förra inlägget.

Glad blev jag när jag fick möjlighet att träna i ridhus ikväll. Vet inte riktigt hur jag tänkte där med tanke på dynamit-Gaston men vet ni vad. Den killen slutar aldrig förvåna mig. Jag trodde han skulle göra ett framskick i framåtsändandet rätt in i en vägg men nej. Han saktade av innan gruppen, gick ner i sansad trav och gjorde det jättefint. På en skala - hur glad blir man? Allvarligt talat detta är en bedrift av en kille som knappt vet var han har tassarna för tillfället. Brudar, var är ni? Den frågan fyller större delen av hans flaniga hjärna just nu.

Han flyger ju runt på tårna och låg även på dom när det var dags för inkallning vilket resulterade i en tjuvstart utan dess like. Samma sak med tungapporten tjing tjong kolastång. Nåja, jag gladde mig åt framåtsändandet och åkte hem rätt nöjd och glad. Tack hörni för en supertrevlig kväll!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0