Malmö nästa...

Har pluggat som en liten besatt för att kunna stå helt cool på fredag och presentera examiniationsuppgift 3 i min ena kurs i Malmö. Eller hur!!! Jag önskar jag skulle kunna stå helt lugn och se så där härligt avslappnad ut. Eventuellt kommer det se lite annorlunda ut, typ en liten figur som hysteriskt försöker få fram rätt bild på powerpoint-presentationen och samtidigt läsa på rätt lapp så text samt bild stämmer överens. Mamma mia!

Inte konstigt att hjärnan protesterar med att ha migrändag på migrändag. Vi är inte alls överens.

Nu hoppas jag att tåget går som det ska. Känner mig nästan lite väl optimistisk med tanke på hur bra det gått för järnvägen den senaste tiden och dessutom för tågen som går söderöver.
Shit, tur kursen inte är förrän imorgon. Fatta att jag har två hotellfrukostar framför mig. Här ska njutas, oj, oj, oj. Bara jag kommer på plats. Jag kanske är lite väl övermodig denna gången när jag kommer till storstaden. Jag tror ju, att eftersom jag hittade så himla bra sist, så kommer jag nu lätt som en plätt svepa från centralen till hotellet som vilken världsvan människa som helst. Detta återstår att se. Hör ni någon märklig efterlysning på radio efter vimsig människa med röd täckjacka som verkar helt lost så är det bara jag.

See you - maybe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0