Trött är bara förnamnet

Vilken vecka! Fullt ös medvetslös och hoppsan sa var det fredageftermiddag. Då sket jag i städning och allt, tog Gaston och tränade lydnad med spårgänget. Jag länkade ihop några moment i taget och tjena mittbena, Gaston the one and only var på hugget. Ja, faktiskt också på planen TROTS att det satt en liten läckerbit uppbunden vid sidan av planen. En liten söt flattetik, mums sa han. Hon försökte desperat se ut som trädstammen men en rutinerad kille som Gaston lurar man inte så lätt.
När vi skulle köra igenom våra tänkta moment så släppte han bruden och infann sig i samma bubbla som mig! Sånt där tär, att bli så chockad menar jag. Jag var övertygad om att hans redan långa nos skulle ta över hela hjärnverksamheten men näe. Kanske, jag säger bara kanske kan det vara så att han varit lite på undantaget under veckan som gått för det har varit så himla mycket annat så han faktiskt tyckte att jag förtjänade en stund av hans närvaro. Så tror jag att det var.

Vi körde igenom fria följet och det blev godkänt men det känns inte riktigt ok. Rackans.
Inkallningen - Jippi!
Framåtsändandet - JIPPI!
Sen vilade han en stund, ja alltså han vilade ögonen på sin nyfunna kärlek.
Sen tog vi kryp - helt ok men...
Skallet - JIPPI! Jag trodde jag skulle smälla av. Guldfisken har definitivt flyttat bort och väck. Gaston skällde som värsta schäfer. Min flatte som har haft så himla svårt att få ur sig skall. Jädrar i min låda vad han skallade. Skitkul!
Metall och tung apport - finns mer att önska där men gripandet på metallen var i alla fall bättre än vad det varit det sista.

Vi gjorde även ett uppletande som gick helt ok.

Efter denna lyckade träning  åkte jag med Gaston till min kompis för han skulle sova över där.

Hem som ett spjut och precis innan Sofie som har Gastons lillebror Bonuz och flattetiken Zimply ringde och sa att hon var på ingång stod jag i hallen och flåsade. Phu, jag hann. Vi hade en rackans trevlig kväll. Inte svårt med den tjejen. Tyvärr var jag helt dödstrött eftersom jag minsann var uppe kl 05.15 när familjen skulle iväg på fotbollsläger i Danmark så framåt 22.30 gick mina ögon i kors. Visste att jag skulle upp tidigt idag för att åka till Göteborg, det bidrog också.

Hur som helst vilken dag det blev - min i Göteborg var helmysig, Sofies i Gränna blev kanon där lillebror fixade 92 poäng och Zimply the best vann elitklassen. Vilka duktiga!

Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0