Balsam för själen

Balsman för själen, vet ni vad det är - jo goda vänner som finns där när man som mest behöver dom. Idag blev jag så fruktansvärt arg på en grej som har med ett projekt på jobbet att göra så jag trodde jag skulle gå upp i limningen, ta min kvast och flyga iväg. Efter att ha pratat med två som är väl insatta i projektet OCH messat med några andra så kändes det plötsligt inte lika djävligt längre.
När jag sedan fick med mig både hundar och Anders till skogen plus ett gäng dummies så såg jag plötsligt att solen sken, jag hörde fåglarna kvittra och så drog jag en jäkla suck och bestämde mig för att gilla läget.

Så är det - nu städar jag som en galning (eller hur, verkar mest som jag sitter vid datorn...) för att sedan se när HV tar hem segern mot Skellefeå. Tji hu! Ja just det, memories funkade kanon - Gaston is back! Phu.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: FIA, SIRI & WIRRA

Egentligen så är det ganska enkelt.....När man som du ger så mkt till andra så får man (du) tillbaka...



TASSAR & KRAMAR & GLAD PÅSK



FIA, SIRI & WIRRA

2010-04-01 @ 22:44:57
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Maggan

Så bra att du plockat fram dummiesarna igen. Du får gärna skicka ett mess när du är träningssugen= jaktträning. Ska bli kul att ses igen efter vinterdvalan.

2010-04-01 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0