Susar fortfarande omkring i det blå ihop med Anngreth och Mogg

Vi fick spontant till en "välkommen-hem-du-fantastiska-SM-vinnare-kommitté" igår. Vi låg i som små ettriga bi och lyckades få ihop 15 pers som stod där med marschaller tända och skylt uppsatt när hon landade vid sitt fina lilla röda hus med vita knutar igårkväll. Champagnekorken flög och vi hurrade som idioter och hjälp vad härligt det var. Korten blev det lite si och så med, jag hoppas någon med väldigt stort objektiv (no names) tog bättre kort än jag.

En mycket glad Anngreth (det syns trots mycket dålig, suddig bild) men jag var lite darrig på handen...


Ja, det var en härlig avslutning på helgen!

Gundes blivande ömma moder tog sin tredje etta i eliten också, det tycker vi var himla kul!

Så blev det då måndag och för Gastons del har det verkligen varit MÅNDAG! Istället för att träna på JBK blev det till att beskåda en förlustmatch i fotbollen. Det är ju som bekant bland det tråkigaste han vet. Idag var jag beredd att hålla med honom. Jag blir galen när våra tjejer kämpar och sliter och den förbaskade, jäkla runda grejen VÄGRAR gå deras väg. Ett mål lyckades till slut Myran slå in. Då jublade den tappra fancluben så man skulle kunnat tro att de vann med femton noll, inte att de fick stryk med 4-1. Märkligt! Synd om våra tjejer, tappar ju självförtroendet totalt.

Nu är det natta! Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja fy fasiken va de är bra, både AG/Mogg och Elsapelsa! :)

2009-09-23 @ 21:29:26
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0