Jag har INTE svininfluensan men lite kultingsjuka är det allt

Jag är vrålförkyld, näsan rinner, glansiga ögon och supertrött MEN ingen feber. Allvarligt talat det här känns som min vanliga, sabla megaförkylning som ALLTID måste komma i min väg varje höst. Blä! Man känner sig fräsch - not.

Jag fick vackert masa mig iväg med hundarna efter jobbet, för Anders är på kräftskiva med jobbet. En tisdag??? Jag vet, inte smart alls, blir nog en kul dag imorgon...

Gaston fick ta två upptag och sammanfattningsvis gick det ena inte alls bra och det andra något bättre. Dubbelsuck.

Vill ni läsa dagens skämt - jag är 23:e reserv i Linköping. Sannolikheten att vi kommer med är mikroskopisk, bara att hoppas att Aneby förbarmar sig över mig men som det känns just nu kvittar det. En hund som inte ens vill gå ut i upptagsrutan - jag blir galen.

Jag skiter i alltihop och går ner och lägger mig i soffan!

Morsning, korsning!

Ps, vår favvotjej Vega, tog en etta i öppen klass på debuten, vilken brud!, Ds


Kommentarer
Postat av: Tobbe & Wilson

Stort tack för gratulationerna!



Krya på dig!

2009-09-01 @ 21:36:27
URL: http://www.wilsoninaction.se
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

KRYA PÅ DIG!!!!!!..så håller vi tummar & tassar för att ni ska komma med i Aneby.



Kram.

2009-09-02 @ 20:46:43
URL: http://hem.bredband.net/pernsand
Postat av: Sofie, Karin & Menta

JätteTACK för grattiset och hållna tummar i söndags! Kan lova att vi kommer hålla tummarna minst lika hårt när någon klubb har lite vett och ser till att ni kommer med på ett prov!!! Hoppas på Aneby!



Krya på dig nu!



Kramar!

2009-09-03 @ 09:55:10
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Fia & Andreas

Tack för gratulationer och fina ord om vår lilla Vega:) Hoppas att ni kommer med i Aneby...då håller vi våra tummar stenhårt!!!



Kram

Fia&Andreas

2009-09-03 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0