Gott fika i spårskogen!

Idag har vi varit i Vireda och spårat. Eller ja, Gaston fick ju träna upptag av någon underlig anledning. Det känns bättre även om det inte är hundra. Hittat ett sätt att jobba vidare med i alla fall. Det stora idag var att han gick ut med samma goa stil som vanligt.

Vi firade Helene och Åsså´s uppflyttning till högre med att HON bjöd på fruktsallad, jag bidrog med kaffe och så hade vi lite nyttig choklad också. Trevliga spårkompisar vi är begåvade med. Tur för oss det!


Vi gjorde ju uppletande i väntan på spåren och det gick alldeles förbaskat bra. Det gillar han flanen.

Kolla vad jag hittade i Helenes spår, spännande med blomkålssvamp, det har jag aldrig tillagat. Ska ut och googla lite och se vad man kan hitta på med en sån. Ser ju nästan ut som en hjärna, vad läbbigt.


Imorgon är det koncentration på lektion på JBK med ett lydnadspass.

Nu ska jag gå och diskutera lite spårupptag med Gaston, tror vi gör det i samband med en liten tupplur. Han verkar vara inne på den linjen redan, jag hör honom...

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Skönt att det gick bättre idag m spåret. Det kommer att ordna sig ska du se.



TASSAR

FIA & SIRI

2009-09-06 @ 16:04:18
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Anonym

Självklart så delar vi m oss av all energi vi har.....här kommer det.........



TASSAR

FIA & SIRI

2009-09-06 @ 22:00:35
Postat av: Helena Svensson

TACK!! nu hoppas jag att gamleman orkar med några spår till ;) Vad nyttig fika ni har!!himla ambitiöst tycker jag =) Lycka till du med i spårskogarna framöver!!

Kram från oss

2009-09-07 @ 09:41:33
URL: http://www.helenashundliv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0