Idag så bidde det jaktträning

Det är verkligen himla kul med jaktträning. Idag fick vi celebert sällskap Gasse och jag. Susanne, Andreas och Bitte hade hittat ut till Skärstad. Skitkul och skitskönt att slippa åka... Vi körde målområden, dirigeirngar och markeringar. Hej och hå. Gaston skötte sig. Lyssnade på pipa, knäckte INGA dummies (har han aldrig gjort men jag är lite känslig just nu, jag vet... Så här specialgranskas allting in i minsta detalj, speciellt allt han har i munnen). Usch, jag är riktigt jobbig känner jag. Stackars Gaston, hur som helst vi hade en riktigt trevlig förmiddag som avslutades i vårt ICKE renoverade kök. Nu när det inte blir någon Gunde så ska jag lägga på ett kol angående det här med renovering igen. Jag la ju ner det lite när jag hade vilda planer på valp.

Näe, nu får jag ta mig samman och gå en sväng innan mörkret faller. Det känns som ett grått töcken över Skärstaddalen idag (också). Var är solen?

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Fjällisarna

Solen??!! ja den är då inte här hos oss, den har dalat ner under horisonten, kommer åter i slutet av januari...



Kram från Fjället



2009-11-09 @ 18:22:29
URL: http://sussan.se
Postat av: Susanne

Tack för fikat! Kul träning med duktiga hundar. Kram Susanne

2009-11-09 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0