Söndag

Idag har jag gjort samma övningar här hemma som vi gjorde hos Anna-Lena igår. De gick bra igår och riktigt bra idag. Gaston har några väl kända målområden här hemma så jag gjorde memories på morgonpromenaden och utnyttjade dom sedan på eftermiddagssvängen. Å hå och hej med farbror Frej, vad bra det gick. Har ni tänkt på det att det ofta gör det när det bara är jag och Gaston. Inte märkligt alls... Förmodligen väljer jag att se det jag vill se och sen är det ingen mer med som kan säga emot. Skitbra!

Tror han var rätt nöjd med sig själv också faktiskt!

Gaston innan julbadet.


Min hjärna håller på att sprängas i bitar. Blir lite trött på det, då har jag inte ens intagit några alkoholhaltiga drycker som jag kan skylla på. När jag tänker efter kan jag skylla på yngsta dottern som var på sena bion igår och sen gick inte busseländet förrän kl 24.00 från stan ut till vischan, jag hämtade henne halv ett. Hm...

Alla grejer jag skulle gjort idag har jag inte gjort. Tänker jag inte göra nu heller. En duktig sak har jag gjort, badat Gaston. Då var han inte glad på mig men han var riktigt skitig faktiskt så ett julbad var på sin plats. Sorry grabben!

Hoppas ni har haft en härlig helg och är redo för en ny hysterisk vecka, eller ni kanske är av den mer lugna sorten och kan ta tillvara på dagarna till skillnad mot mig som alltid är på g.

Kommentarer
Postat av: SIRI

Tycker riktigt synd om dig Gaston.....bada är inge bra är det desutom schampo inblandat ja då är det ännu värre. Bada på eget insiativ ute i en sjö eller göl är ju en helt annan sak. Ikväll fick jag bada uppe på klubben i hundbadkaret...gissa om jag skämdes.



NOSPUSSAR

SIRI

2009-11-30 @ 22:31:11
URL: http://siri.gundogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0