En lördag i november helt enkelt

Vi gick upp aptidigt, släpade oss iväg på städdag på Vistavallen. Phu, nu är det gjort... Räfsa löv och göra fint, jag som inte ens gör det hemma - åtminstone inte frivilligt. Trädgårdsskötsel är inte min favvosysselsättning MEN det är hundträning och det blev det i eftermiddags.

Vi drog till Vireda, Gaston var i det närmaste i chocktillstånd. ÄNTLIGEN!!! Vi, Anngreth, Martin och jag la våra spår och gjorde sen uppletande i två korridorer. Gaston var som en torped och forcerade terrängen därefter. Jihu, vad det gick. Näsan var dock med och då känns det ju extra kul. Vi smaskade i oss god fika, tack Anngreth och sen var det dags att spåra. Gaston, love him, tog upptaget hur lugnt och sansat som helst, gled iväg åt rätt håll, plockade sina pinnar och heicon bacon var vi vid slutpinnen. Skitkul!

Så här glad var jag



Nu blir det en lugn och soft kväll i soffan. Se upp Anders, here I come (med andra ord, move, kuddarna och soffhörnan är MIN).

Ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0