Vi har i alla fall kul när vi träffas...

Vi hade date i Svinhaga idag - Susanne med Totte och lill-Olle, Kristin med Elda, Ulrika med Tizzla och Petra med kamera. Vi har idag tränat linjetag och dirieringar. Det gick rätt bra men det kan gå bättre när det gäller Gaston. Tizzla och Totte däremot visade vad skåpet ska stå eller med andra ord  hur det ska gå till.
Gaston lyssnar väldigt bra på pipan, det är kul! Han kan gå åt höger och ganska bra rakt ut men vänster är lite knepigt. Han skötte sig dock överlag bra idag.

Jag väntar nu på fantastiska kort som papparazzi-Petra tog. Min jäkla kamera ligger illa till nu. Plötsligt har den inte lagt korten på minneskortet utan på kamerans minne. Jag, mitt tekniska snille, vet inte hur man får dom från kameran till minneskortet. I´m not so clever.

Återkommer när bilderna är på plats. Hoppas hon kom ihåg att hon lovade. Ska nog påminna henne lite.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika & Tizzla

Tack för ännu ett kanonbra träningspass!!



Har lite förslag/funderingar inför nästa.. vi kan höras om det!



Ha en härlig helg!

2009-03-13 @ 20:37:31
URL: http://vit.gundogs.se/startsida.html
Postat av: Fia & Siri

Ja du Ing-Mari vi ser verkligen fram mot helgen & kursen m Mona, det ska bli skitkul.... Hur visste du detta m klickern?? Både den & apporten & konerna är redan inpackade i bilen....



TASSAR

Fia & Siri

2009-03-13 @ 20:53:15
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/
Postat av: petrs

Snygg du blev på bild!!!!! Kul att jag fick vara med o kolla på eran träning idag!!! Kram petra

2009-03-13 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0