Vaddå Friskis och Svettis???

Varför sätta sig i bilen och åka in till Friskis och Svettis när man helt sonika kan klä på sig och gå ut med sin hund i skogen här i Skärstad.  Att ha pulsat runt och spårat i 10-15 cm snö där inte en människa gått innan måste vara lika med ett mastodontpass på Friskis och Svettis. 1,5 timme senare och jag är i det närmaste död. Ärligt talat vet jag inte om Gaston ens märkte att det var helt bedrövligt jobbigt. Han skuttade runt så glatt, vad är det för fel på honom?

Sanny fick gå en sansad promenad på den plogade vägen med Myran. Hon var med igår och slet som en tok för att komma fram i den enorma snömängden (tänk er själva att vara typ 28 cm hög i mankhöjd och hoppa runt i 10-15 cm snö).

Jag vill ha sol och vår!!! Jäkla snö, nu ska den smälta och skita ner allt som nyss torkat upp.

Just nu genomgår jag ett kval om jag ska åka och träna en sväng imorgon eller stanna hemma och heja på HV. Ska fundera en stund till på det tror jag.

Ha en himla go kväll!

                                                    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Ing-Mari & Gaston!! Här kommer ett 3:e förslag på vad ni kan göra imorgon Onsdag....Kom upp till klubben & titta på träningstävlingen, vi har köket så gott fika/kaffe kommer att finnas...



TASSAR

Fia & Siri

2009-03-24 @ 21:06:11
Postat av: Fia & Siri

Du har så rätt & klok är du oxå!!

Det är inte alltid min hjärna samarbetar med hjärtat.

TASSAR

Fia & Siri

2009-03-24 @ 21:40:41
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0