En alldeles vanlig tisdag

Slutade tidigt, åkte hem och ut i skogen med hundarna. Jag tog med ett gäng dummies och tränade på höger/vänster/ut och stoppsignal. Samma övning som vi gjorde hos Maire. Den gick skitbra. Allt gick väldigt bra förutom att jag kastade upp Gastons favoritleksak högt upp i ett träd. Det är märkligt vad högt jag kan kasta ibland. Gaston letade som besatt efter sin kong och jag svor ve och förbannelse över min otur lika med Gastons. Har ingen aning om hur jag ska få ner den...

Sen gick vi en lååååång sväng i skogen. Då fick Sanny göra lite markeringar. Hur söt är inte denna lilla varelse när hon susar ut i skog och mark och hämtar dummies. Kolla här:

Här susar hon så fort så bilden blev alldeles suddig...


Här kommer den lilla krulliga kroppen tillbaka med sin dummies


Gaston han hade lite annat att greja med.

Kolla, kolla vad jag hittat, ett gigantiskt ben


Mumsfilibaba


Alltså, det är ju bara så gott


Nu är det kväll och strax natti, natti. Just nu tittar jag ut på en FULLmåne... Upps.

Kommentarer
Postat av: Marie och Emil

Oj oj har Gaston hittat ett älgben! Va söt han ä! Den lilla damen va ju jättegullig med när hon susar ut och hämtar! Jag har provat att låta Laban hämta några markeringar vid några tillfällen med. Men den kortbente är dock av åsikten att dummien är ett byte som ska skaka skaka ruskas dödruskas. Han får numera ge sig ut på "godissök" med leversnittar istället för dummies så han oxå får jobba lite när Emil gör det. Ha det bra! Kram

2009-03-11 @ 18:18:45
URL: http://herrkrut.blogg.se/
Postat av: Björn

Haha! Jag har också lyckats kasta upp Sabis favoritleksak i ett träd en gång! Skulle man stå och kasta i fyra timmar och verkligen försöka få den att fastna skulle man inte lyckas men om det inte är med mening, då minsann! Ha det gött så ses vi snart i spåret...

2009-03-12 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0