Vilken kul grej!

Var inne på en Kattis hemsida och fick tips om att man kan vinna en fotobok genom att skriva 100 ord om just fotobok i sin blogg och sedan skicka in en intresseanmälan till http://www.fujidirekt.se/blogga/

Vilken helkul grej att få göra sin egen fotobok! Att välja sina egna bilder och göra en hel bok av detta. Man kan välja på massor av olika alternativ hur man vill att fotoboken ska se ut. Den kan vara med många sidor eller få, den kan vara liggande eller stående. Du skriver vilka texter du vill ha till varje bild. Det finns en enkel användarmanual som man följer när man designar sin egen fotobok.  Du får enkelt hjälp med att välja bakgrund, layout eller effekter på dina bilder. Det känns som att vilken amatör som helst skulle kunna klara att använda manualen, till och med jag. Åh, det vore så himla kul att få göra ett år med Gaston.  Det är ungefär så länge jag har haft min blogg. Jag skulle ju kunna plocka bilder från bloggen och helt enkelt göra bloggen till en fotobok. Hur häftigt som helst!


Håll tummarna att det är jag som får vinna en sån... och du testa du med!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vilken bra idé att göra Ett år med Gaston!! :D Den skulle jag vilja se!



Nä, hon är faktiskt inte så liten längre! Man glömmer lätt att hon fortfarande har en mycket liten hjärna, hihi. :) Idag gick faktiskt vår dummieträning VÄLDIGT bra, till skillnad från tidigare. Åh vad glad man kan bli för så lite! :) Men visst, får hon välja mellan godis och dummie så skulle hon alla gånger välja godis. Har du nåt bra tips på hur man kan snabba på gripandet från backen? Från min hand tar hon numera snabbt och säkert, men hon kan stå länge och plocka med dummien med framtänderna innan hon tar upp den väldigt försiktigt... Tips till en novis? :) Kram

2009-08-10 @ 16:36:07
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar
Postat av: Kattis

Har du fått svar på din fotoboksansökan ännu? Jag fick mail från dem redan igår och satt ett par timmar och försökte välja bilder, det var inte så himla lätt kan jag säga! Fy sjutton... :) Angenäma problem!

2009-08-12 @ 19:59:20
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0