En riktig TRÅK-dag!

Vaknade trött och med en värkande skalle. Haft det körigt på jobbet. Varit på ett hyfsat irriterat humör. Kom hem, fått brev från Nässjö BK och jajamen vi är reserv nr 11. Hur stor är sannolikheten att man kommer med??? Martin kom också långt ner på reservlistan. En av tre i gänget kom med och det är bara att gratulera Tobias och hoppas det går kanon för dom (ja, jag menar det, även om jag är grymt avis).

Varför inte avsluta denna tråkiga dag med ett styrelsemöte? Jag tror jag gör det, istället för att vara ute i det fina vädret och kolla när Myran spelar med  killarnas 95-lag. Jag åker helt enkelt på styrelsemöte och sitter där och maler om samma saker som vi maler om varje gång. Tycker du jag är negativ och jobbig - det är jag! En riktigt negativ, tjurig, grinig, äckligt tråkig människa känner jag mig som just i detta nu.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Man får vara både grinig, tjurig, tråkig & negativ - jag tror att det tom kan va nyttigt!! Så länge man även är (oftast)glad, possetiv, hjälpsam m.m vilket du alltid är/varit mot oss. Är själv inte på bästa humör just nu...allt som hänt den senaste tiden har kommit ifatt mig och det har liksom blivit "verklighet"!!



TASSAR

Fia & Siri

2009-08-20 @ 18:59:38
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Kattis

Håller med Fia - tänk vad tråkigt livet hade varit om du bara varit positiv och glad hela tiden! Klart du måste få vara grinig... Speciellt när du inte kommer med på spårtävling, då har man all rätt i världen! ;)

2009-08-20 @ 21:56:00
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar
Postat av: Louisette

Nice fotos flats, Greeting from Belgium Louisette passion golden retriever, links blog flats

2009-08-24 @ 10:17:44
URL: http://blog.seniorennet.be/louisette/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0