Ångestspåren!

Knuffa tuffade igång kanon, gick fint i spåret men fick inte med sig sina pinnar som hon skulle. Raskt bestämde vi oss för att vi minsann var nöjda att hon spårade till skillnad mot helgen!

Gaston tog sitt upptag kanon, sög i spåret och plockade 4 pinnar plus slut. Missade alltså en pinne. När han tog sitt upptag så sa jag till Martin att påminn mig om detta om något negativt händer under spåret.... Vilket det givetvis gjorde.

Efter tredje pinnen så hinner jag säga till Martin - Kolla vad högt han fått upp huvudet, sen drog han ner huvudet, lade sig som en kanonkula i linan och drog jädrar i min låda iväg med mig efter med MYCKET låg nos. Långt bakom mig hörde jag Martin skrika - "där har jag inte gått". Jag fick stopp på kanonkulan och sen diskuterade vi lite om vad det är vi spårar när vi är i skogen och sen gick han som en klocka igen. Vildsvin? Vet ej, det är mycket vildsvin och mycket uppbökat där vi var. Hade det varit Matisse hade han aldrig i livet gått där men det berör inte Gaston ett smack. Frågan är om det var några väldigt färska spår eller vad tusan det var. Han har gjort så där en gång tidigare men inte med den jäkla farten. Usch! Jäkla hund!

Nu tuggar han ben och är så nöjd med sig själv medan jag sitter här och funderar på livet i största allmänhet. Lilla Skruttan försöker febrilt få lite kontakt under tiden. Hur smidigt är det att skriva med en tassande, jamande, fjäskande katt som håller på. Det går så där bra!

Men söt är hon, typ så här påträngande är hon...



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken söt misse :)



Kram kram

2009-08-18 @ 21:15:28
Postat av: Lotta

Det var alltså jag som skrev :)

2009-08-18 @ 21:16:21
URL: http://www.friden.de
Postat av: Louisette

Have a nice day, best regard from Belgium, Louisette passion retriever, blue cat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0