Bara en period kvar och 2-0 till HV

Heja HV!

Igår träffades jag och Martin lite snabbt för köra igenom framåtsändande och lite annat. Knuffa gjorde ett framåtsändande som var jättefint. Hon skötte sig överlag väldigt bra och jag håller tummarna att de kommer med i Påsksmällen. Det kommer bli en smäll utan dess like som börjar på bokstaven c tror jag.

Gaston, suck. Okoncentrerad, ofokuserad och lite annat på o. Fick till slut ihop ett hyfsat saktagående. Krypet... Martin tänkte till och nu börjar vi om med det momentet. Punkt slut.

Metallapporten som han redan i måndags visade tendens på taskigt gripande var definitivt inte bättre igår. Han har tappat klippet på nåt sätt. Det är så mycket annat som min "Alfons Åberg" bara ska innan han gör det han egentligen ska. Fattar du? Han driver mig sakta men säkert mot ett hjärnsläpp.

Nu måste jag ila - period 3 är på g.



Hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Känner så väl igen mig idetta du beskriver dvs att ens hund "bara ska göra lite annat innan".... Men jag måste ändå säga att deras dvs Gaston´s & Siri´s "räddning" är att dom är ganska sööööta trotts allt (fniss, fniss). Nu har vi nedräkning inför helgen, ni får hålla tummar & tassar för oss!



TASSAR & KRAMAR

Fia & Siri

2009-04-01 @ 21:41:13
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0