Ja inte tusan blir man speciellt glad över vädret i alla fall...

Igår orkade jag inte åka till klubben. Istället traskade jag iväg till skogen men  insåg snabbt att en pannlampa hade ju inte gjort bort sig. Kolsvart på nolltid. IQ badboll!!!  Det hade stormat vilt under dagen  så utmed och över vår stig i skogen  låg det både det ena och det andra. Jag och Sanny stönade men Gaston for runt och var lika opåverkad som vanligt. Vi kom hem till slut men shit, det var allt lite läbbigt.

Jag slutade tidigt idag och det gjorde Helene med. Vi bestämde lite lätt spontant att vi kan träna lydnad idag istället. Sagt och gjort efter en promenix i ÖSregn så pep vi iväg till Huskvarna. En liten blöt, krullig frusen Sanny och en dyngsur men lycklig flane.

Spelar roll om det regnar, bada kan man göra ändå


I skogen tränade jag inkallning med läggande och jädrar i havet vad han kunde lägga sig. Fem gånger i rad. Gissa vem som skulle glänsa lite när Helene tittade. Guess what? Exakt, han gjorde det igen - satte sig. Jag kommer sluta gråare än grå i huvudet innan denne fyrbente grabb kommer fatta vad jag vill. Jag har baklängeskedjat och trodde efter fem gånger i rad att nu jäklar sitter det. HA! Glömde att miljöombyte kunde röra till det i flanehjärnan. My god!

Desto roligare var det med Åsså som kröp jättefint idag. Härligt med tanke på att det stundar tävling på lördag. Jag är säker på att de kommer fixa uppflyttning till högre.

Nähä nu får jag ta mig i kragen och plugga lite.

Tji hu!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Hej Hopp!! Nu är vi tillbaka....Är riktigt trötta alla tre men men det går väl över.

Ha det nu så bra så hörs & syns vi.

Tassar Fia & Siri

2008-11-11 @ 20:33:43
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0