Idag minusgrader och snö

Vaknade  tidigt som ögat, tog hundarna och gav mig iväg. Minusgrader och skarsnö. Sanny susade runt uppe på snön och tyckte det var supertrevligt jämfört med igår. Själv trampade jag igenom... no comments. Gaston, om möjligt ännu lyckligare denna dag. Nu kunde han rulla runt, springa omkring och köra ner nosen i snön överallt. Fatta lyckan när hans diken nu hade ett tunt lager is över sig som han kunde klafsa sönder vilket resulterade i blöt hund i minusgrader. Var han ledsen för det? Inte han inte. Jag var däremot mindre glad som insåg att slangen frusit och hur skulle jag få honom ren då innan han kom in??? Jäkla hund. Blev till att städa golv - igen!

Ska försöka ordna till kameran idag, nu är det fortfarande väldigt mycket förmiddag och jag råkade bara gå förbi datorn och blev ju givetvis sittande en stund - igen. Återkommer under dagen!

Nu är det fixat, stålmannen jag lever med ordnade till så både bilderna från igår och idag kom in i datorn!

Lycklig flatte igår


Lika lycklig idag


Love [88]


Lite jaktträning i snön har vi hunnit med idag


och bergsklättring


Imorgon kommer jag frysa ihjäl som funktionär på jaktprovet. Hej svejs!

Sanny [89]

Kommentarer
Postat av: Lotta & Puma

Vilken underbar bild utav tassen i hjärtat !!!!



Ses imorgon ! Hoppas vi får funktionära på samma ruta så vi hinner med och snacka lite skit fniss



Kram på er

2008-11-01 @ 20:47:48
URL: http://www.friden.de
Postat av: Kattis

Men jösses vad snö ni verkar ha! avis

2008-11-01 @ 21:16:07
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0