Full fart mot helgen

Det är helt sanslöst vad tiden liksom springer iväg. I veckan har vi varit och tränat jakt med Lotta, Puma, Pernilla, Glimma, Cissi och Lipton. Jättekul att träffas! Två aspiranter som ska starta unghundsderbyt, ska bli spännande att följa. Det är ju några stycken som ska dit och många tummar ska hållas.

I helgen blir det spår och/eller lydnad som gäller. Lite jaktträning hinner vi nog med också mellan morsdagsfirande och fotbollsmatcher. Nästa helg ska vi till WT i Vetlanda jag och Gaston. Blev så himla glad när Cissi sa att hon också skulle dit. Vips bestämde vi oss för att samåka - snullet för bensinbolagen och bra för miljön (upps). Jag tycker det känns kanon att ha någon att åka med. Lipton är en helskön kille som begåvats med en helskön matte. Tur vi hade som hittade dom.

Jag har faktiskt lite tråkigt...



Ha en bra helg och lycka till alla som ska tävla!


Kommentarer
Postat av: Gerkan

Gratulerer med dagen "kose" bror!

Hvor himla fort denne tiden går......

Skjønt å kunne være med på litt mer daglige syssler sammen med resten av flokken min;-) På Gjøvik regner det....., men moderen har lovet en liten Walk-Up i dag!!!!!



Ha en fin dag

2008-05-24 @ 09:45:39
URL: http://www.gerkan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0