Fredag

Veckan har bara runnit iväg. Vi har inte tränat nåt speciellt utan mest bara traskat runt i skogen. Verkligen kanonskönt att gå lite senare när det svalnat av lite och förhoppningsvis dom där slingriga sakerna (vid namn orm) ligger och sover nånstans. Jag verkligen avskyr ormar.

Imorgon blir det spårskogen. Ska bli kul! Gick ju in som i en koma efter förra helgen men nu är vi på g igen. På söndag ska jag få hjälp att frisera Gaston. Kristin lovade göra ett försök. Jag har tänkt ställa ut honom i Gränna. Förhoppningsvis får vi pris så vi inte behöver åka fler gånger. Jag är nog lite orättvis när det gäller utställning men jag har aldrig någonsin fått uppleva känslan av att få cert och grejer och då är det lite svårmotiverat att ånga runt i en ring,  jag vet inte hur man ska visa och dessutom få det hela att se naturligt och käckt ut. Det blir en utmaning...

Här är Gaston med lysande ögon framför en av gölarna vi har i skogen här hemma.

 

Vi önskar alla våra hundkompisar som ska ut på banan (på ett eller annat sätt) ett JÄTTE-stort lycka till!

Ha det gott i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0