Busig promenad med pudeltjejerna

Idag blev det en härlig promenad med pudeltjejerna Ada och Lovis. Vi traskade runt och sen visade Nilla mig hur man kan ställa sin hund. Ja kära nån, detta blir verkligen en utmaning. Vad är väl inlärning av kryp mot detta??? Att få sin flanige f lane att käckt TRAVA runt, sedan ställa sig snyggt och ståtligt med VIFTANDE svans. Jag har att göra kan jag säga. Mamma mia! När jag lyckades få framtassarna nåt så när okej så var det fel med bakbenen. Rättade jag då till bakbenen tyckte Gaston att "lägg av nu" eller så satte han sig helt sonika ner.

Ada och Sanny. Vaddå von oben? Vi vädrar faktiskt bara...



Här är gänget




När vi kom hem hade Gaston annat att göra, guess what? (Det ljusa längst fram på nosen är INTE solljus utan lera).



Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

TAAAAAAAAAAAACK!!!! för en trevlig pratstund och goa tips. Nu känner jag mig taggad till tusen igen och du kan ju gissa vad jag ska göra nu.*fnizz*



Jag hör av mig snart igen.

Kram från en idélös matte.

2008-05-13 @ 19:55:30
URL: http://hem.bredband.net/pernsand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0